Support account, globale werking Support tickets

Gemaakt door Peter Stuurman, Gewijzigd op Vr, 8 Mrt, 2024 om 5:02 PM op Peter Stuurman

Een account aanmaken (op basis van uw E-mailadres)

  • Bij sturen van de eerste E-mail naar ons support E-mailadres support@topsolid.nl  krijgt u een mail terug met de vraag om een account aan te maken in onze portal
  • Bij het direct inloggen op portal  https://support.topsolid.nl/ zal de eerste keer gevraagd worden een account aan te maken
  • U kunt ons natuurlijk nog steeds bellen op +31 85 073 38 08 om door ons een Account te laten aanmaken

  

> na inloggen>

 


 

  































(Bovenstaande plaatjes zijn op een telefoon gemaakt)


Globale werking


Maken tickets:

De weergave past zich aan aan de beschikbaar schermbreedte, dus kan er bij u anders uitzien

Reageren op een antwoord van ons

  • door direct op gestuurde E-mail te reageren
  • online inloggen en daar reageren


Bestanden toevoegen


Als u ons bestanden wil sturen naar support dan kan dit direct in ticket bij <20MB


Indien groter dan>20MB is, dan graag een We-Tranfer link in dit ticket zetten.


Als je in We-Tranfer een gratis account maakt dan kan je link maken en hierin zetten.

Zonder een account moet je mail sturen vanuit we-transfer naar suppport@topsolid.nl

Dan graag het  ticket nummer  vermelden in de mail.


Alvast bedankt




Was dit artikel nuttig?

Dat is fantastisch!

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Sorry dat we u niet konden helpen

Hartelijk dank voor uw beoordeling

Laat ons weten hoe we dit artikel kunnen verbeteren!

Selecteer tenminste een van de redenen

Feedback verzonden

We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren