Een account aanmaken (op basis van uw E-mailadres)
- Bij sturen van de eerste E-mail naar ons support E-mailadres support@topsolid.nl krijgt u een mail terug met de vraag om een account aan te maken in onze portal
- Bij het direct inloggen op portal https://support.topsolid.nl/ zal de eerste keer gevraagd worden een account aan te maken
- U kunt ons natuurlijk nog steeds bellen op +31 85 073 38 08 om door ons een Account te laten aanmaken
> na inloggen>
(Bovenstaande plaatjes zijn op een telefoon gemaakt)
Globale werking
Maken tickets:
- Online inloggen op https://support.topsolid.nl/ met 'Dien een ticket in'
De weergave past zich aan aan de beschikbaar schermbreedte, dus kan er bij u anders uitzien
- door E-mail sturen naar support@topsolid.nl
Reageren op een antwoord van ons
- door direct op gestuurde E-mail te reageren
- online inloggen en daar reageren
Bestanden toevoegen
Als u ons bestanden wil sturen naar support dan kan dit direct in ticket bij <20MB
Indien groter dan>20MB is, dan graag een We-Tranfer link in dit ticket zetten.
Als je in We-Tranfer een gratis account maakt dan kan je link maken en hierin zetten.
Zonder een account moet je mail sturen vanuit we-transfer naar suppport@topsolid.nl
Dan graag het ticket nummer vermelden in de mail.
Alvast bedankt
Was dit artikel nuttig?
Dat is fantastisch!
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Sorry dat we u niet konden helpen
Hartelijk dank voor uw beoordeling
Feedback verzonden
We stellen uw moeite op prijs en zullen proberen het artikel te verbeteren